Het kan soms lastig zijn om binnen de kerk voor bepaalde werkzaamheden de juiste medewerker of vrijwilliger te vinden. Toch is het van het grootste belang dat deze werkzaamheden wel doorgang vinden en goed uitgevoerd worden. Kerken kunnen in zo’n geval een beroep doen op de medewerkers van KKA om het kerkelijk bureau draaiend te houden. Het team van KKA heeft veel ervaring met kerkelijke administraties en levert maatwerk voor elke kerkelijke gemeente.
KKA verzorgt financiële administraties, salarisadministraties en begraafplaatsadministraties en doet traktementsberekeningen. Wij kunnen de gehele administratie voeren, maar ook gedeeltelijk. De mate van de samenwerking tussen u en KKA bepaalt u altijd zelf. Heeft u hulp nodig? Geen probleem, wij ondersteunen u graag. De medewerkers van KKA kijken graag (online) met u mee en voorzien u van de hulp en het advies dat u nodig heeft.
Wanneer u wilt, ondersteunen wij bij het opstellen van een begroting en/of de jaarrekening. Bovendien bieden wij ondersteuning bij ziekte of vacatures op het kerkelijk bureau.
Meer informatie?
Wilt u weten wat KKA voor uw kerkelijk bureau kan betekenen? Neem gerust vrijblijvend contact op met een van onze kantoren. Hieronder ziet u een overzicht van alle contactpersonen van onze verschillende regiokantoren.